Istorioa Mexikon gertatzen da 70eko hamarkada hasieran. Ekialdeko Alemaniako polizia sekretuaren informatzaile ohi bat bere iraganetik ihesi doa Mexikon amodioa, patua eta mendekua aurkitzeko. 68ko ikasle-mugimenduan jardun zutenen bizitzak halabeharrak eta patuak gidatutako istorio honetan hanka-sartzeekin, traizioekin eta idealekin nahasiko dira.