Kosovo, 2000ko negua. Urtebete pasatxo igaro da erreboltari sezesionista albanokosovarrak Milosevic-en erasotik babestu nahian NATOk eginiko bonbardaketaz geroztik. Armada espainiarreko ingeniari pelotoi bat bere eginkizun tekniko eta humanitarioa betetzen saiatzen ari da nazioarteko indarren esparruan (KFOR). Vidal Armada profesional berrira iritsitako soldadu gazte horietako bat da. Bere baikortasuna ia-ia inozoa da eta beste pelotoikideen itxurazko arroztearen oso bestelakoa. Errepikagailu elektriko baten matxura konpontzeko agindua jasotzen dutenean, arrakasta lortzearren edozer gauza egiteko prest dagoen Alonso tenienteak bere karrera azkarrari behin betiko bultzada emateko aukera ikusiko du. Itxuraz aurkakoak diren bi pertsonaia hauek azkenean euren buruekin aurrez aurre borrokatu beharko dute. Boterea, beldurra, norbere morala eta taldean sartzea bezalako betiko kontzeptuak pelotoiaren baitan eztanda egingo dute.