Benigno, erizain gazte batek, eta Marcok, berrogei urte beteak dituen idazle bat kasualitatez elkarren ondoan daude eserita biak hunkitzen dituen ikuskari bati begira. Marco negar zotinka hasten da; Benignok, bera ere hunkituta dagoela esan nahi lioke, baina ez da ausartzen. Hilabete batzuren buruan, Benigno lanean ari den klinikan biek topo egingo dute berriz ere. Lydia, Marcoren neska-lagun toreatzailea zezen batek jo eta koman dago. Benignok koman dagoen beste emakume baten ardura ere badu, Aliciarena, balet-ikasle gazte batena. Marco Aliciaren gelako ate aurretik pasatzen denean, Benigno zalantza egin gabe hurreratzen zaio. Adiskidetasun sakon baten hasiera da. Klinikako pareten artean igarotako denbora geldo horretan, lau pertsonaia hauen bizitzak iragana, oraina eta etorkizunean atzera eta aurrera ibiliko dira, lauak ezusteko patu batera bultzatuz.