Honako hau memoriari buruzko istorioa da eta, beraz, ahanzturari buruzkoa ere bai. Izan ere, gerrillari antifrankistekin eginiko bidaiaren istorioa ere bada, denboran zeharreko bidaia, oroitzapenetara, mendi eta zuhaitzetara itzulerako bidaia bat. Dagoeneko inork bisitatzen ez duen Espainiako historiaren sasoi hartarak eginiko bidaia.