Ingeniaritza Fakultatean ikaskide izandako Estevão, Ivan eta Gilberto duela 15 urte baino gehiagotik enpresa eraikitzaile bateko bazkide dira. Dena primeran doakie, negozioa eramateko moduan dituzten desasostasunek beren artean gatazka sortarazten duten arte. Batetik, Estevão, gehiengoa duen bazkideak elkartea haustearekin mehatxatzen ditu; bestetik, Ivan eta Gilbertok beren laguna desagertaraztea erabaki dute, hori eginda, enpresa bere kasa zuzentzeko gai izango direlakoan. Horretarako Anisio kontratatu dute, saripeko hiltzaile bat. Alabaina, Anisio berak ere bere planak ditu, eta pitinka-pitinka, beren bizitzak inbadituko ditu, bi bazkideak indarkeria-prozesuaren aurka jarriz, kontrolpean izango zutelako uste osoan beraiek sorturiko horrexen aurka.