Bost gizon eta bost emakumeren artean oinen eta zapaten bitartez beren artean sortzen diren harremanei buruzko istorioa. Adela, oin zapalak dituen emakumeak errepideko klub bateko nagusia da, eta bertan ezagutzen du Leonardo, zola xahutuak dituen gizona, zeina Adelari tangoa dantzatzen erakusten saiatuko den. Anita, kiroletako zapatilak dituen emakumeak, Alpino bere txakur txikia bakarrik maite du; Joaquin, eskalapoi zurien gizona bere bizitzan azaltzen denean, pizten zaizkion sentimendu berriak ulertzen saiatuko da. Isabel Batres, zapata txikien emakumeak, bere podologoarekiko lilura berezia sentituko du, oinazpiak leitzen dituen gizonarekiko. Leire, ostutako zapaten emakumeak dena pikutara bidaliko du Kun, beste gizon baten zapatak dituen gizonarekin bizitzeko. Maricarmen, babutxen emakumeak, bere senar defuntuaren taxia gidatzen du, haren aurreko ezkontzako bi seme-alaben ardura hartu beharko duelarik, tartean, Victorrena, katiusken gizontxoarena.