Jatetxe merkeetan nahiz hondartzako hoteletan diharduen gainbehera etorritako abeslaria da Chelo Mora. Toni, munta txikiko gaizkilearekin topo egitean, Chelok iraganeko istorio ilun baten oroitzapenak gogoratuko ditu. Aurrerantzean, etsi gabe jardungo du ari kalte egin nahian, berak dioenez, ordura arte zeukana arriskuan jartzea eta galtzea bultzatu baitzuen hark. Lanetik kaleratu dezaten, bere andregaiak abandonatu dezan, lagunekin hautsi eta haurdun utzi zuen Natalia izeneko emakumea herritik etor dadin lortuko du. Hartara, Tonik ezkutuan ibiltzeari utzi eta gainera datorkionari aurre egingo dio, hartuko dituen erabakiek amaiera ustekabeko bezain harrigarria eragingo dutelarik.