Azken hamarraldia zoritxarrekoa izan da Zeruaren interesendako. Haraindiko agintariak kezkatuta daude oso, bertan sartzeko azterketak gainditu dituzten arimak hutsaren hurrengoak baitira. Infernuan, aldiz, guztiz kontrakoa gertatzen da, barneko berrien oldeak leku arazoak sortzeraino kasik. Alabaina, Zeruko agintariak amore emateko zorian daudela, ondoko eskari hau jasoko dute: ama batek bere semearen bizitza salbatzen saia daitezela eskatzen die, Many Chavesena, iragan nahasiko boxeolariarena. Zeruko buruzagiek aingeru gaituenetako bat bidaliko dute Lurrera, Lola, boxeolariaren emaztearena eginaz Manyren arima beregana dezan. Aitzitik, Infernuko informazio-zerbitzuek berehala antzematen dute Lolaren presentzia eta, honen ekintzak indargabetzeko, eskarmentu handiko agente bat bidaliko dute, Carmen.