Paraná ibaiko delta osatzen duten uharteen inguru zoragarrian, bertan jaiotako El Boga nerabea bere aita El Viejoren heriotz igarritako eta onartutakoaren lekuko izango da. Hauxe da El Bogaren noraezaren abiapuntua, zeinak zantzu honen bidez, benetako askatasunaren hasiera antzematen duen. Arrantza bizibide duela, helburu jakinik ez duen bidaiari ekingo dio. El Bogaren pasadizotan hark berea uste duen tokia beste gizaki marjinal batzuk inbadituko dute. Ibaia ez baita soilik ur-lasterra, edo uharteak, beren hondakinak bertara botatzen dituen ibaibazterra ere bada. Erdi tontoa erdi santua den El Cabecita, eta gero ibaiertzeko gaizkilea den El Pampa topatzen dituenean, ibaiarekin batera doazen bortizkeriak eta delituak akzioa bizkortu eta korapilatuko dute. Sudeste Zinema Eraikitzen ekimenean (Toulouse, 2002ko martxoa) parte hartu izanagatik hautatu dute.