Operatibo polizial bat auzo txiro bateko kale meharretan gora doa. Narkotrafikatzaileak gerrarako prestatzen diren bitartean, irrati klandestino batek biztanleei euren etxeetan babes daitezela aholkatzen die. Ordea, poliziaren helburua ez da droga-trafikoa erreprimitzea, emisora isilaraztea baizik. Espetxean, Jorgek, irratiko zuzendariak, bere istorioa kontatzen die gainerako presoei. Filmak denboran atzera egiten du: muinoaren gainean, lau lagunek, Jorge, Brau, Roque eta Zequielek, ?favelaren? ahotsa izango den irrati bat sortzearekin amets egiten dute, munduari deiadar egin ahal izateko.