Carlos Ramirez, irudigile gaztea, Washington Heights auzune hispanotik alde egiteko eta New Yorkeko hiriguneko komiki-giroan arrakasta izateko irrikaz dago. Auzoko likore-dendako jabea den bere aita lapurreta batean tiroz hiltzen dutenean, Carlosek bere ametsak alde batera utzi eta denda aurrera ateratzea beste erremediorik ez du. Gauzak honela, irudigile gisa arrakasta lortu nahi badu, lehenik bere jatorrizko komunitateaz arduratu eta gero esperientzia hori bere lanean islatu beharko duela ohartuko da.