?B for Bertie? hegazkineko tripulazioak matxuratuta doan bonbaketaritik salto egiten du jausgailuez Holanda gainean, eta bertako erresistentziak kolaborazionisten jazarpenetik babestu eta ezkutatu egingo ditu. Pelikulak holandar erresistentziarekiko mirespena agertzen du, eta tripulazioa ingelesek gerrari buruz zituzten jarreren langin adierazgarria da.