Hiru ?erromesek? gerra garaian Canterburytik gertu elkar topatu dute eta gauez neskak erasotzen dituen ?mamu itsasgarriaren? misterioa konpontzen saiatuko dira. Euren ikerketen arabera, balio tradizionalen defendatzaile sutsua den herriko magistratua da susmagarri nagusia. Canterburyn, denek bat-bateko ?bedeinkazioak? jasotzen dituzte, gerraren ondorengo euren etorkizuna igartzen dutenak, eta hortaz, ?mamu itsasgarriaren? misterioa ahazturik geratzen da D. eguneko bezperako ospakizunen artean.