Michael Powell
Brad, gogaituta dagoen australiar artista bat, bere herrialdetik kanpo bizitu ondoren, karrera hasieran inspirazio iturri izan zituen lekuetara itzuli da: Brisbane-ko kostaldera. Han Cora ezagutuko du, artistarentzat modelo lanetan ibiliko den emakume xalo eta erakargarria. Coraren amona alkoholikoak hainbat arazo eragingo ditu, eta aspaldiko lagun bat ere agertuko da, beren bizkarretik bizi nahian, baina, hala ere, azkenean Brad eta Corak elkar aurkituko dute.