Moja talde bat Himalayako komunitate urrun batera bidaltzen dute, eskola bat eta klinika bat sortzeko bertako gobernariak gonbidaturik. Baina taldekide gutxi daude mendi baten tontorrean kokaturiko haizeek astindutako jauregi bateko isolamenduaren tentsioa jasateko trebaturik, tentazioen eta aurre egin beharreko erronken erdian. Ruth ahizpa Dean, gobernariaren administratzaile ingelesaz maiteminez itsutzen da, eta gizonak arbuiatzen duenean, ama nagusia hiltzen saiatuko da, Clodagh serora. Euriteak hasten direnean, mojek euren misioa utziko dute.