Michael Powell
Bartóken opera bakarra ez zen 1922ra arte agertokietara eraman. Gerora zinearen teorizatzaile izango zen Balaszek 1911n idatzitako libreto sinbolistan oinarritzen da. Dukeak bere zortzigarren emazteari gogo txarrez irekitzen dizkio bere gazteluko zazpi ateak, hauek ezkutatzen dituzten sekretu odoltsuak erakusteko, hau bere aurreko emazteen mamuekin elkartu baino lehen, iluntasun erabatekoaren aurretik.