Michael Powell
The Spy in Black filmaz arrakasta lortu orduko, Powell eta Pressburgerrek gerra garaiko lehen egunetan girotutako misteriozko film bat egitea pentsatu zuten, osagai satiriko ugariz zipriztindua. Londonen batik bat jatetxe eta kabaretetan aritzen den alemaniar espioitzako sare bat agerian utzi nahi duen kapitain daniar bat da Andersen. Jazarpenak Fritz Langi omenaldi franko egiten dizkio eta Jungeri irudimen handiko dekoratuak diseinatzeko aukera ematen dio.