Michael Powell
Chrisek mailegu-emaile batengana jotzen du, baina hau hilda topatu eta bere nagusiaren emaztea, Doris, bertatik ateratzen ikusten du. Emakumeak ikusitakoa isilpean gorde dezan eskatzen dio, baina Chris Dorisen etxera doa eta garajean nagusia hilda aurkitzen du. Dorisi aurre ematen dionean, honek den-dena aitortu eta bere burua poliziaren eskutan uzten du.