Hazel, naturan hazitako neskatxa bat da, XIX. mende bukaeran Shropshireko mugaldean bizi dena. Arpajole itsu baten alaba da eta bere ama zenaren sineskeriekin obsesionatuta bizi da. Bertako jauntxo sadikoarengan, Jack Reddingengan, erakarrita sentitzen den arren, Marston apaiz otsanarekin ezkontzea onartuko du, nahiz eta bien arteko ezulertuak ugariak diren, eta Hazelek bere azeri maitearekin ehiztari batzuengandik ihesi doala heriotza aurkituko du.