Michael Powell
Politikari garrantzitsu baten idazkariak honen alabarekin, Jodyrekin, ezkondu nahi du baina aurretik bere izena garbitu beharko du, bere aita ospea zikinduta hil baitzen. Bere aitaren alde atera dadin politikariaren emaztea konbentzitu nahi du plan nahasi samar baten bidez; baina emakumea ezustean hiltzen da, bere botikaren dosia oker ematen diotenean, eta susmagarri nagusitzat idazkaria jotzen dute. Azkenean emaztearen aitorpena aditzera ematen da eta idazkariak Jodyrekin ezkondu ahal izango du.