Michael Powell
Duela gutxi aurkitutako film hau komedia musikalaren eta satira politikoaren arteko nahasketa bitxia da, bertan anarkista dibertigarri talde bat noblezia-titulu baten etorkizun gutxiko oinordekoa bahitzen saiatuko delarik, eta Powellen umore-sena eta genero zinematografiko ezberdinak nahasteko bere gaitasuna erakusten ditu.