Joanek beti jakin izan du nondik-nora zihoan, umetandik enpresa garrantzitsu baten jabearekin ezkontzera doan uneraino. Alabaina, Eskoziako uharte batean ezkontzera iparralderantz dihoala, bizitzea arrakasta materiala lortzea baino gehiago dela ohartuko da. Ekaitz bat noiz baretuko zain dagoela, bere senargaiak errentatu duen uhartearen jabea ezagutu, eta honekin maiteminduko da. Ekaitzaren ondoren, euren etorkizuna elkarrekin egitea erabakiko dute.