Gerra abentura batean oinarritutako istorioa da, hain zuzen ere Zipren dauden alemaniar indar armatuen agintaria bere tropen muturren aurrean bahitzeko plan ausartari buruzkoa. Leigh-Fermor eta Moss militar britainiarrek burutuko dute plana, ardura handirik gabe, eta bertako erresistentziaren laguntzaz.