Strauss-en opereta ezaguna gerraosteko Vienara lekualdatu zuten film honetan. Okupazioko lau potentziek -Estatu Batuek, Sobiet Batasunak, Frantziak eta Britainia Handiak- ez dute behar bezala gobernatzen, eta beren ordezkari hedonistak harrapakin erraza dira ?Saguzar? ezizena duen Falke doktorearentzat. Heckroth arte zuzendaria sortu berria zen Zinemaskope prozesuaz baliatu zen, gerraosteko Europaren itxura monotonoaren erdian Viena kolorez beterik agerrarazteko.