Michael Powell
Mark, estudio bateko operadore-laguntzailea eta zinezaletua berau, aitak txikitan egin zizkion esperimentu psikologikoen eraginpean hazi zen. Orain bera da saiakuntzak egiten dituena, alegia, gauzatzen dituen hilketak filmatzen ditu. Uste handirik gabe baina, Helenekin harreman bat hasiko du, zeina haren etxean bertan bere ama itsuarekin bizi den, eta kamera magiko bati buruz idatzi duen haur-liburua Markek irudiztatu dezan nahi duen. Alabaina, Markek ezingo dio bere hiltzaile-senari eutsi eta azkenean bere buruaren hilketa filmatuko du.