Michael Powell
Clydesideko armadore batek bere enpresa arriskuan jartzen du diseinu berri bat garatzeko, baina ez du Administrazio Kontseilua alde izango. Ezezkoa jaso baino lehen, sinadura bat faltsutuko du finantziazioaren handitzea lortzeko. Orduan, atxilotu egingo dute, baina ontziak arrakasta izango du. Parte batean Glasgowko kanpoaldetan filmatua, eta Banksen antzezpen dinamikoa barne duela, pelikulak gaurkotasun izpi bat ekarri zuen Depresioaren ostean.