Michael Powell
Foula uhartera garamatzate bisitan The Edge of the World filmaren jatorrizko lantaldeko kide eta aktoreek. Horien artean, Powell, John Laurie, Grant Sutherland, Sydney Streeter eta Frankie Reidy Powell ageri dira. 1937ko film horretaz beste bertsio bat egin zuten 1940an (62 minutuko iraupena du) eta azken horren sarrera eta epilogo itxura hartzen du oraingoak.