Michael Powell
Kotxe-saltzaile axolagabe bat garrantzizko negoziodun handiki baten alabaz maitemindu da. Neskak mutila bere aitari aurkeztu dio, hau nor den esan gabe ordea. Handikiak ez du mutilaren gasolindegi-kate berri baten proiektuan batere interesik, baina ideia beste enpresa lehiakide bati saltzea bururatzen zaio.