Bigarren Mundu Gerra hasi zenetik Atlantikoko merkantzi ontziei eraso eginez dihardu alemaniar ?sakelako korazatu? batek, Graf Spee izenekoak, alegia. Haren atzetik abiatuko da Ingalaterrako gerra ontzidi bat, eta ihesi dabilen ontzi alemaniarrak Montevideoko portu neutralean babes hartzea lortu baino lehen harrapatu behar dutenez, gudu bortitz batean sartuko dira. Gidoia, neurri batean, Graf Spee ontziak harrapatutako Dove kapitainaren deskripzioan oinarritu zen; filmean, kapitaina gizon isil eta duintzat aurkezten zaigu. Azkenean, ontzia urperatzeko erabakia hartuko du.