Michael Powell
Metroan doan ikasle bat hori koloreko bihurtuko da bat-batean. Geroago, mutikoari Nick etorriko zaio bisitan, bere telebistatik ateratako estralurtar bat, eta honek Londresko Dorrean zehar ibiltzera eramango du. Baina harrapatu eta traizio egin izana leporatuko diote umeari. Burua moztear daudela, Nick-en laguntzaz etxera iristea lortuko du, eta han bere kolorea itzuliko zaio.