Michael Powell
St. Kildaren ebakuazioan oinarrituz, Powellek bi familia sortu zituen, urruneko Hirta uharteko bi fakzioak ordezkatzen zituztenak. Mansondarrak bertan geratu eta nekez bada ere, modu tradizionalean bizimodua atera nahi dute, Graydarrak, aldiz, uhartetik kanpo bizimodu berri bati ekiteko ordua iritsi dela deliberatu dute, tretza berrietan lan eginaz. Andrew Grayk Ruth Mansonekin ezkondu nahi du, baina zoritxarra tartean sartuko da: Ruthen neba, labar baten gailurrera zein lehenago iritsiko Andrewekiko erronkan hilko da.