Sir Percy Blakeney-k Galesko printzearen jarraigoko kide irtirin bat izatearen itxurak egiten ditu, baina, egiaz, Izu garaian jendeari Frantziatik irteten laguntzen dihardu, eta baita Chauvelin-ekin norgehiagokan ere, bietako argien nor ote indarrak neurtzen. Hasieran film musikaltzat sortu bazuten ere, azken unean antzinako garaietako film dibertigarri bihurtu zuten.