Michael Powell
Sute-ikertzaile batek enpresa handi bat sortzen du eta Lloyds-eko aseguratzaile baten alabarekin ezkontzen da. Joko-zorrak ditu ordea, eta horregatik, zorrak kitatzeko, supiztaile batekin elkartuko da; baina mozorroa kentzen diotenean, beste ikertzaile bat erreskatatu ondoren bere burua hiltzen saiatuko da. Garai hartako egunkarietako albiste batean oinarritutako istorioa da.