Candy jenerala lo harrapatzen dute bertako miliziaren ariketa baten bezperatan, eta Lehen Mundu Gerra baino lehen gauzaturiko balentriak gogoraraziz defendatzen du bere burua; gerra garaian Theo alemaniarrarekin adiskidetasun luze bat eta bere emakume ideal iheskorraren bilaketa hasi zituen. Desfasaturik egotea leporatzen diotenean, naziak garaitzeko taktika berrien beharra onartu bai, baina sinesten dituen balioak berretsiko ditu.