Herriaren morala igotzeko pelikula hau Kordaren aholkuz azkar pentsatu eta filmatu zen, bertan Richardsonek zetorkien borrokaren inguruko gogoeta egiten duen RAF-ko ofizial bat haragitzen duelarik. Alemaniar zorroztasuna eta tradizio britaniarra alderatzen dituen material dokumentalaz tartekaturik, gerrako lehen momentuak berreraiki eta heziketako material zatiak ere barne ditu eta baita Fire over England (William K. Howard, 1937) filmako pasarte bat ere, non Flora Robson Isabel I.aren paperean agertzen den.