Michael Powell
Plastiko-konpainia bateko zuzendariek suaren kontrako material berri bat garatzeko lehiaketa bat iragartzen dute, Kimikako departamentuko buru berria izango denaren izendapena erabakiko duena. Thompson Maryk irabaziko ote dion beldur da. Hartara, Johnek Mary dibertitu dezan limurtzen du, harekin maiteminduta egotearen plantak eginaz, baina itxura egia bihurtzen da. Thompson maitasun-harremana zapuzten saiatzen den arren, bere asmoa ageri-agerian geratuko da.