Michael Powell
Prentsa munduko handiki batek bere herrian bisitan dagoen printzesa baten omenez luxuzko festa bat eskaintzen dio, eta bere gonbidatuei ?hiltzailea nor den? jolasteko proposatu die. Argiak berriro piztu dituztenean, handikia hilda agertu da eta bertan dauden ia guztiak susmagarri dira. Hilketa Guy, haren idazkariari leporatzen zaion arren, epaiketa bitartean, Chiddiatt, nobelagile ?moderno? itxurati batek, erotu eta bere buruaz beste egin aurretik, errudun dela aitortzen die.