Michael Powell
Desfile militar batean dabilela, ofizial gazte bat zenbait gauza oroitzen hasten da: Sandhurst-en hartutako heziketa, eta Ekialde Ertainean aire-zubi bat berrezartzeko egindako operazioa; hain zuzen, han nola saiatu zen bere aitak berarengan jarritako itxaropenak betetzen. Aita militar elbarritua du, eta, borrokan hildako beste seme baten heriotza gainditu ezinean, ametsezko mundu batean bizi da, jostailuzko soldaduekin batailak irudikatuz. Azkenean, zeremonia militarra entzuten ari dela, bere semearen lorpenak onartuko ditu.