Pressburgerrek baleteko dantzari bati buruzko lehen gidoia -zeinean bere begikoaren gain erabateko kontrola duen zaintzailearen irudia eta Hans Christian Andersenen istorioa batzen diren- 30eko hamarkadako bukaeran idatzi zuen Kordaren enkarguz, alabaina, artea eguneroko bizitzaz elikatzen, eta azken batean, berau suntsitzen duen alegoria bat sortzeko berreskuratu zuten The Arches-ek. Vicky Pagek arrakasta lortuko du Boris Lermontov enpresarioaren eskutik, baina gero bere senar Julianek, konpositore batek, aukeratzea behartuko du, eta horrek heriotzera eramango du.