Sammy Rice zientifiko elbarri bat da, artilleria eta bonba-detonagailuetan aditua. Bere minusbaliotasunak eta bere lanean muturra sartzen duten handi-mandi zibil nahiz militarrek darabilten politikakeriak saminduta daukate. Eta gainera, bere nagusi jasanezina, R. B. Waring, Sammyk maite duen Susanen atzetik dabil. Honela, bonba aleman baten funtzionamenduari erraiak ateratzeko ahalegin obsesiboaren istorioa, Susanekiko maitasun eramanezinarekin gurutzatuko zaio.