Michael Powell
Stuttgart-en sortutako baleta dugu, garai hartan Heckroth arte zuzendaria hiri horretan baitzebilen lanean. Paul Dukas-en ?scherzo?aren istorio berean dago oinarrituta -Disneyren Fantasia-n erabilitako horretan-, baina Powellen filmak ez du bi obra horien inolako zorrik.