Michael Powell
Lehen Mundu-Gerra bitartean, ofizial aleman bat Scapa Flow britainiar ontzi-basean sartzen da, bere kontaktua atzeman eta agente britainiar batek hura ordezkatu duela konturatu gabe. Bata bestearengana erakarrita sentitzen diren arren, Hardtek bere sabotaje eginkizunekin jarraituko du eta ?Joan?-ek bereekin, hark hutsegin dezala ziurtatzea, alegia.