Mila eta bat gau-ren pasarteetan oinarritutako Fairbanks eta Walshen 1924ko pelikula klasikoaren moldaketa berria. Ume-eskale batek Jaffar bisir gaiztoaren egitasmoak zapuztuko ditu, askatu duen jeinu magikoaren laguntzaz. Bertsio honek ikuskizuna eta kolorearen erabilera nabarmentzen ditu. Korda ez zegoen Ludwin Bergerren lanarekin ados, eta Powelli eta Whelani deitu zien zenbait eszena zuzendu zitzaten; Powellen kasuan, batik bat, Veidtek eta Sabuk parte hartzen zuten horiek zuzentzeko.