Gazteak Ontzi Hegazkintzara erakartzeko promoziozko pelikula, jadanik pilotu zebilen Ralph Richardsonek The Archersekin zuen adiskidetasunaz baliatzen zena. Bertan modu umoretsu, ia surrealistan, alderatzen ditu haren gerra aurreko aktore bizitza hegazkin-ontziko jarduneko zerbitzuarekin.