Michael Powell
Nino izeneko italiar kazetari bat Sydneyra aldatu da, bere lehengusuak italieraz kaleratzen duen egunkarian lan egitera, baina, hara iristean, lehengusua Kanadara ihesi joan dela eta zor ugari utzi dituela ohartuko da. Nino haiek kitatzen eta ingelesez ikasten hasiko da, eta, bide batez, Australia eta bertako ohiturak ezagutuz ere joango da.