Bob Montagnet amerikar jokalari eta lapurra Frantziako Hegoaldera heldu da zorterik zein dirurik gabe. Heroinazalea ere bada. Drogak eragindako nahasmenean, Bob seko txoratu da Annerekin, bertako Remi proxenetak menpean daukan Ekialdeko neska batekin. Polizia Remiren joko-etxean sartu, eta Bobek Roger detektibeari bizitza salbatuko dio. Aspalditik harreman berezi batek elkartu ditu. Anne ere Remiren atzaparretatik askatu eta konfiantzazko lagun baten zainpean uzten du. Bobek hondoa jo du geratzen zaizkion azken sosak lasterketetan galdu dituenean, eta orduan, Raoul izeneko gaizkide batek, Monte Carlon azken lapurreta ikusgarri bat egitea proposatuko dio. Heroina utzi orduko, Bobek gaizkile-talde zaharra berregingo du. Segurtasun kontuetan aditua den Vladimirren laguntzaz, Riviera Kasinoaren kutxa gotorra ezezik, arte-lan paregabeak gordetzen dituen ganbara korazatua ere lapurtzeko asmoa dute.