Eskolako oporren hasiera da eta Parisko Charles de Gaulle aireportuan gaude. Pilotuak greban daude, ordenagailuak ez dabiltza, bidaiariak ezin dute mugitu eta horietako bik izkinaz izkin batean elkarrekin topo egiten dute. Rose makillatzaileak bere sentiberatasuna kosmetikoen geruza lodi baten azpian ezkutatzen du. Azken orduan Mexikorako txartel bat erosi du aspalditik utzi nahi zuen gizonarengandik ihes egiteko. Felix Estatu Batuetan aberastu den exekutibo oldarkorra da. Maiteminduta dagoelako ustean, bere laztanaren bila doa Munichera hegazkineko lehen klasean. Ez bata, ez bestea ez daude, beraz, elkartze baterako aldartean. Alabaina, 24 ordu eskaseko epe laburrean itxuraz elkarrekin zerikusirik ez duten bi gizabanako hauek beren bizitzetako ustekabeko bidaia ederrenean abiatuko dira.