Aita Amarok grina kontraesankorrak barne ditu bere baitan. Elizak jende behartsuenarekin duen konpromisoa bete nahi du, ez ditu ordea elizbarrutiaren xedapenak desobeditu nahi. Halaber, Amelia gaztearekin duen harremanari eutsi nahi dio, horrek bere karrerari kalterik egin gabe noski. Amelia maitasun jainkotiarra eta haragizko maitasuna nahastearen adibide argia da. Beste apaiz batek, Aita Benitok, narkotrafikatzaileen limosnak onartzen ditu karitate-lanak egiteko eta Ameliaren ama den La Sanjuanera maite du. Aita Nataliok badaki bere komunitateari elizako agintariei baino lehenago obedientzia zor diola eta mendian gerrilla bat antolatuko du. Beata eta exortzista den Dionisia zaharraren erotasunak erlijioa du oinarri, eta Aita Amaroren konfiantzazko lagun izango da honi dilema ikaragarri bat sortuko zaionean.