Nazbanu eta bere seme-alabak Delfak mendiaren gainaldean bizi dira. Udazkena heltzen denean, lurralde hauetan neska irakasle bitxi bat azaltzen da, bertako biztanleei batere konbentzionalak ez diren eskolak emango dizkienak. Naturak inspiratutako eta hari eskainitako kanta bat da pelikula.