Bere azken egunak somatzen dituen Thodur, familia-buru zahar, beldurgarri eta beneragarriak, berera biltzen ditu seme-alaba guztiak. Eskuartean dituen kontuak konpondu nahi ditu: amaren herentzia eta familiaren negozioa alegia, zeinak arrantzale-komunitate txiki hartako kide boteretsuena bihurtu duen. Agust du itxaropen bakarra, bere seme gazteena, Parisen enpresa-ikasketak egiten eta bere neska-lagun frantsesarekin bizi dena. Honek ikasketak amaitzean, Agust arrain-lantegiaren ardura hartzeko itzuliko dela sinetsita dago Thodur, egun Haraldur seme zaharrenaren eskuetan baitago, harekin ez da erabat fio ordea; baina Agustek etorkizunerako plan zeharo ezberdinak ditu. Badirudi mamuak itzuliak direla, eta senitarteko elkartzea ez da uste bezala gertatuko.